زیب‌مَگ

انتخاب لباس جذاب برای مردان

لباس جذاب برای مردان.

مردان برای انتخاب لباس، حساسیت‌های مربوط به خود را دارند. یک مرد یا پسر جوان می‌خواهد ظاهری متفاوت داشته باشد تا به تقویت اعتمادبه‌نفس‌اش بپردازد، نظر زنان را به خود جلب کند، در روابط اجتماعی و شغلی تاثیرگذارتر باشد و ویژگی ‌مردانه خود را به نمایش بگذارد.

انواع لباس جذاب برای مردان و پسران جوان

اگر قصد دارید جذاب به‌نظر برسید و توجه‌ها را به سمت خود جلب کنید به استایل‌های زیر توجه کنید:

۱-  کت و شلوار رسمی یا اسپرت

همانطور که برخی از لباس‌های زنانه برای مردان هیجان‌انگیز است و آن‌ها را مبهوط خود می‌کند، کت و شلوار نیز به مردها ظاهر بسیار جذابی می‌دهد. کت و شلوار اندام مردانه را بهتر به نمایش می‌گذارد و شانه‌ها را عریض‌تر و قد مردان را تا حدی بلندتر جلوه می‌دهد.

۲- کاپشن چرم

کت‌ها یا کاپشن چرمی،گزینه‌ای کلاسیک برای موقعیت‌های غیررسمی هستند. چرم مهمترین عنصر برای تهیه لباس جذاب برای مردان از گذشته‌های دور بوده است. زیرا شکارچیان، مردان قوی یا جنگجو لباس‌های چرم حیوانات را می‌پوشیدند. پوشیدن کت‌های چرمی باعث می‌شود دستان مردان بزرگ و قوی دیده شود.

۳- پوشیدن چکمه یا کفش چرم

شاید تصور کنید که برای تهیه لباس جذاب برای مردان فقط باید به دنبال کت و شلوار، پیراهن، شلوار جین یا کتان و تی‌شرت بود. اما واقعیت این است که کفش نیز بر روی استایل مردانه اثر زیادی می‌گذارد.
چکمه چرم مردانه با کفی‌های بلندی که دارد، قد را بلندتر نشان داده و امکان ست کردن آن با انواع کت و شلوار رسمی، کت جین یا چرم و همچنین انواع شلوار را خواهید داشت. بنابراین به خرید بوت باکیفیت توجه کنید تا امکان استفاده از آن را در کنار سایر لباس‌های‌تان داشته باشید.

۴- پیراهن یک لباس جذاب برای مردان

در زمان صحبت از لباس مردانه، باید به انواع پیراهن هم اشاره کنیم. پیراهن‌ها با طرح‌ها و رنگ‌بندی‌های مختلف همیشه مورد استفاده مردان شیک پوش قرار می‌گیرند. امکان استفاده از کراوات، پاپیون و دکمه سر آستین بر روی پیراهن‌ها باعث می‌شود آن چشم‌نوازتر و شکیل‌تر شوند. یقه پیراهن کمک زیادی به عضلانی دیده شدن مردان کرده و جذابیت جنسی را افزایش می‌دهد.

۵- تی‌شرت

اگر به دنبال لباس جذاب برای مردان یا پسران هستید، انواع تی‌شرت‌ها را فراموش نکنید. در محیط‌های غیررسمی استفاده از تی‌شرت یا پولشرت کمک زیادی به جذابیت مردان می‌کند. علاوه‌براین، تی‌شرت‌ها خنک هستند و برای استفاده در فصل بهار و تابستان پیشنهاد می‌شوند.

۶- شلوار جین

شلوار جین برای مردانی که تناسب اندام دارند، عالی است. امکان ترکیب شلوار جین با تی‌شرت، ژاکت و پیراهن برای مردان وجود دارد. دوام و کارایی بالای شلوار جین موجب می‌شود که امکان استفاده از آن در محیط‌های مختلف را بدون کاهش کیفیت برای مدت طولانی داشته باشید.

سخن پایانی

انتخاب لباس جذاب برای مردان اهمیت زیادی دارد، زیرا بر روی روابط اجتماعی، عاطفی و حتی کاری آنان تاثیر می‌گذارد. انواع لباس‌های جذاب مردانه را باید بر اساس استایل هر فرد و موقعیتی انتخاب کرد که در آن حضور پیدا می‌کند.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *