زیب‌مَگ

استایل خود را ارتقاء دهید

با این ۷ گام طلایی استایل خود را ارتقاء دهید

 

تا به حال برایتان پیش آمده است که در مقابل انبوهی از لباس‌ها بایستید و احساس سردرگمی کنید؟ یا اینکه با حسرت به تیپ‌های شیک دیگران نگاه کنید و آرزوی داشتن استایلی منحصر به فرد را در دل داشته باشید؟ نگران نباشید، داشتن استایل شخصی چیزی دور از دسترس نیست! با رعایت چند نکته ساده می‌توانید ظاهری جذاب و متناسب با شخصیت خود بسازید و با اعتماد به نفس بدرخشید. با ما همراه باشید.

گام اول: رنگ‌های مناسب خود را پیدا و آن‌ها را به زیبایی ترکیب کنید

رنگ‌های مناسب شما می‌توانند به طرز شگفت‌انگیزی بر زیبایی و جذابیت شما بیافزایند. اگر هنوز پالت رنگی اختصاصی خود را ندارید، از یک مشاور حرفه‌ای کمک بگیرید. آن‌ها با بررسی رنگ پوست و موی شما، رنگ‌هایی را پیشنهاد می‌کنند که در آن‌ها فوق‌العاده به نظر برسید. همچنین، یاد بگیرید رنگ‌ها را به درستی ترکیب کنید.

گام دوم: روی لباس‌هایی که هرگز از مُد نمی‌افتند، سرمایه‌گذاری کنید

لباس‌های کلاسیک و بدون زمان، هرگز از مد نمی‌افتند و خرید آن‌ها با رنگ‌های خنثی مناسب، یکی از بهترین سرمایه‌گذاری‌هایی است که می‌توانید برای کمد لباس خود انجام دهید. یک ترنچ کلاسیک، یک کت بلیزر شیک یا یک پیراهن خوش‌دوخت نه تنها در کمد لباس حرفه‌ای شما کاربرد دارد، بلکه به راحتی با سایر لباس‌هایتان ست می‌شود و سال‌ها همراه شما می‌ماند.

گام سوم: با اندام خود مهربان باشید

نگاهی به آینه بیندازید و به جای ایراد گرفتن از خود، به دنبال بخش‌هایی بگردید که دوست دارید آن‌ها را بیشتر در معرض دید قرار دهید. لباس‌هایی را انتخاب کنید که کاملاً اندازه شما هستند و به بهترین نحو بر نقاط قوت اندام‌تان تأکید می‌کنند. فراموش نکنید هر اندامی با لباس مناسب می‌تواند زیبا به نظر برسد. به سایز لباس‌ها گیر ندهید و به یاد داشته باشید که گاهی مشکل از لباس است، نه شما!

گام چهارم: کمی ریسک‌پذیر باشید و جسارت به خرج دهید

به غریزه خود اعتماد کنید. اگر عاشق لباسی هستید که خارج از سبک معمول شماست، اما احساس خوبی به شما می‌دهد، آن را امتحان کنید. با یک اکسسوری کوچک شروع کنید و ببینید با آن احساس راحتی می‌کنید یا نه. می‌توانید از افرادی که به استایل آن‌ها علاقه دارید الهام بگیرید، اما فراموش نکنید که در نهایت، سلیقه و شخصیت شما حرف آخر را می‌زند.

گام پنجم: با اکسسوری‌ها بدرخشید

برخلاف تصور، اکسسوری‌های مناسب می‌توانند استایل شما را کامل کنند و به آن جان ببخشند. کیف، گوشواره، روسری، کمربند، کفش و حتی رنگ لاک شما، می‌توانند بخشی از داستان شخصیت شما را روایت کنند. اکسسوری‌هایی را انتخاب کنید که مکمل استایلتان باشند و به شما اجازه دهند بدرخشید.

گام ششم. به سلیقه خود گوش دهید

یکی از بهترین راه‌ها برای پیدا کردن استایل شخصی، توجه به چیزهایی است که دوست ندارید. به عنوان مثال، اگر با لباس‌های خیلی گشاد و اسپرت راحت نیستید، آن‌ها را از لیست انتخاب‌هایتان حذف کنید. با حذف گزینه‌های نادرست، به مرور متوجه می‌شوید که چه چیزهایی با سلیقه و شخصیت شما همخوانی دارد.

گام هفتم: خودتان را همین حالا دوست داشته باشید

بسیاری از افراد منتظر رسیدن به یک وزن ایده‌آل یا یک موقعیت خاص برای ارتقای استایل خود هستند. اما این روز ممکن است هرگز نرسد! استایل شخصی به معنای تناسب، زیبایی و اعتماد به نفس است. پس به جای تمرکز بر نقص‌ها، بر نقاط قوت خود تمرکز کنید و با انتخاب‌های درست، ظاهری جذاب و منحصر به فرد برای خود بسازید.

سخن پایانی

استایل شخصی یک سفر است، نه یک مقصد. با صبر و حوصله، امتحان کردن چیزهای جدید و البته کمی جسارت، می‌توانید استایلی را پیدا کنید که به درخشیدن شما و احساس رضایت از خودتان کمک ‌کند.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *